Biuletyn Informacji Publicznej
Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Wyszkowie Sp. z o.o.

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.pecwyszkow.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu pn.: Dostawa koparko-ładowarki kołowej do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o..- Przetarg nr 2

Ogłoszenie

o  zamówieniu   sektorowym

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Wyszkowie, ul. Przemysłowa 4

Tel. (029) 742 34 76

REGON 550382872, NIP 7620008850

II. Tryb zamówienia.

Zamówienie sektorowe

III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ.

www.bip.pecwyszkow.pl

IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.

1.    Przedmiotem zamówienia pn.: Dostawa koparko-ładowarki kołowej do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.jest dostawa koparko-ładowarki o trakcji kołowej, z dodatkowym osprzętem, w ilości 1 szt., przeznaczonej do prac remontowo budowlanych miejskiej sieci ciepłowniczej w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wyszkowie.

2.    W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona między innym:

2.1.       Dostawę maszyny wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych do siedziby Zamawiającego – 07-202 Wyszków, ul. Przemysłowa 4.

2.2.       W okresie gwarancji zapewni:

a.       bezpłatne przeglądy okresowe maszyny, zgodnie z harmonogramem przeglądów przewidzianym przez producenta maszyny,

b.      wszystkie naprawy niezbędne do prawidłowej pracy maszyny.

Przeglądy i naprawy wykonywane będą w Przedsiębiorstwie Energetyki cieplnej Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 4, 07-202 Wyszków.

2.3.       Nieodpłatnie, przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonej maszyny;

 

2.4.       Wykonawca wraz z dostawą maszyny przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:

a.       świadectwo zgodności CE,

b.      katalog części zamiennych,

c.       dokument gwarancyjny,

d.      dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.

2.5.       Wykonawca wykona wszystkie prace niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

V. Informacja o możliwości  złożenia ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VI. Informacja o możliwości  złożenia ofert  wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert wariantowych.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.    Wykonawca musi być producentem, dealerem lub przedstawicielem marki oferowanej maszyny.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu potwierdzonego stosownym dokumentem.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

2.    Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

2.1.doświadczeniem w zakresie wykonywania dostaw co najmniej dwóch koparko-ładowarek kołowych, o podobnych parametrach użytkowych, w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, popartych referencjami potwierdzającymi, że zostały one dostarczone z należytą starannością.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

3.    Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

4.      Zamawiający wymaga spełnienia ww. warunków jednocześnie. Brak spełnienia jednego z warunków będzie podstawą do odrzucenia oferty.

5.      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykonana w oparciu o zapisy zawarte w SWIZ oraz dokumenty złożone przez Wykonawcę.

6.      Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania zamówienia oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.

7.      Dokumenty składane w formie kopi powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

8.      Wykonawca który nie spełnia warunków podlega wykluczeniu z postępowania.

9.      Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału  w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych  przez Wykonawcę wraz  z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki.

10.  Wykonawca wykona  wycenę przedmiotu zamówienia na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

  Przedmiotem oceny oferty będą:

1.      Wstępna ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:

1.1.       Cena oferty     - waga  70%,

1.2.       Okres udzielonej gwarancji –  waga  30%,

1.3.       Sposób punktowania – 1% = 1 pkt.

2.    Ostateczna ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:

2.1. Cena oferty        - waga  70%,

2.2.  Ocena techniczno/eksploatacyjan maszyny – waga  20%,

2.3. Okres udzielonej gwarancji –  waga  10%.

​IX. Miejsce składania ofert.

sekretariat, I piętro

X.  Termin składania ofert

29.04.2025 godz. 13:00

 XI. Termin związania ofertą.

 60 dni od terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XIV. Licytacja elektroniczna.

Nie dotyczy.

 

Niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66§ 1 Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie przeglądu ofert. PEC Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany procedury, a także odrzucenia jednej, wielu lub wszystkich ofert lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn i bez konieczności informowania o motywach swoich decyzji.

Wszelkie koszty udziału w postępowaniu każda strona ponosi we własnym zakresie, bez możliwości ich refundacji.

W ramach całego procesu negocjacji PEC Sp. z o.o. Wyszków , zastrzega sobie prawo do:

  • swobodnego wyboru kontrahenta(ów), dostawcy(ów), a także odstąpienia od prowadzonej procedury (w całości lub części) bez podania przyczyny.
  • Przerywania lub zawieszania procedury w dowolnym momencie bez podania przyczyny,
  • Negocjowania zmian w każdej otrzymanej ofercie.
  • Prowadzenia negocjacji oddzielnie z każdym z  potencjalnych partnerów, z kilkoma z nich albo ze wszystkimi równocześnie.
  • Żądania dodatkowych informacji dotyczących dowolnego, potencjalnego partnera, dowolnej oferty lub jej elementów.
  • Odmowy przyjęcia dodatkowych informacji dotyczących zmiany warunków ofert, chyba że będą one odpowiedzią na zadane przez PEC Sp. o.o. pytania pisemne  lub też będą prezentowane w trakcie prowadzonych spotkań lub negocjacji z potencjalnymi partnerami lub zgodą PEC Sp. z o.o. Wyszków.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Salwin
  • opublikował: Grzegorz Salwin
    data publikacji: 2025-04-08 06:53

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Grzegorz Salwin, tel. (029) 74 234 76, ul. Przemysłowa 4, 07-200 Wyszków

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 401262
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-04-08 06:53:35